مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

عطر ماندگار شهادت در مشام نسل جوان ...

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ق.ظ
رویکرد فرهنگی برنامه های دهه فجر قم عامل تقویت روحیه بشردوستی
ویژه برنامه های کانون های معاونت امور جوانان قم با رویکرد فرهنگی در دهه ی فجر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.
 
عطر ماندگار شهادت در مشام نسل جوان
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ محمد مصباحی از حضور جوانان در آیین عطرافشانی مزار شهدای انقلاب 57 و شهدای گمنام در دهه ی فجر خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به سخن امام راحل که فرمود "همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود" همواره جوانان هلال احمر برای زنده نگه داشتن فرهنگ شهید و شهادت در ایام مختلف بر سر مزار شهدا حاضر می شوند.

وی با تاکید بر اینکه یاد شهدا و ارتباط معنوی با شهدای نسل انقلاب باعث می شود جوانان با الگوهای بی بدیل فرهنگ ایثارگری آشنا شوند تصریح کرد: از آنجا که یکی از شاخصه های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و روحیه حضور در فعالیت های جهادی بوده است قطعا حضور بر سر مزار این مردان آسمانی و آشنایی با سیره و زندگی آنها می تواند در جوانان هلال احمر اثرات مثبت بسیاری را برجای بگذارد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه رویکرد فرهنگی برنامه های دهه فجر جوانان، عامل تقویت روحیه بشردوستی در بین اعضا است افزود: در همین راستا همچون سنوات گذشته، جمعی از جوانان با هدف تکریم مقام والای شهدای شهدای انقلاب 57 و شهدای گمنام دفاع مقدس در بهشت معصومه (س) حضور یافته و ضمن عطرافشانی مزار شهدا با آنها تجدید پیمان کردند.

گفتنی است، همزمان با مراسم غبار روبی مطار شهدا، جمعی از اعضای کانون جوانان خواهران قم نیز با حضور در مراسم وداع با یکی از شهدای مدافع حرم از خانواده این شهید دلجویی کردند.


سایر برنامه های دهه فجر در قم
از دیگر فعالیت صورت گرفته در دهه فجر انقلاب اسلامی در قم می توان به برگزاری جشنواره غذای سالم توسط اعضای کانون روستایی هلال احمر در روستای قبادبزن و برگزاری دوره آموزش عملی امدادی ویژه مربیان آموزش و پرورش نواحی قم اشاره کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی