مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر نامه های متنوع معاونت امور جوانان با حضور اعضای جوان جمعیت هلال احمر با نشاط روزافزون در حال اجرا است.

بر اساس این گزارش در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه و جمعی از مسولین شهر جعفریه، اولین کانون طلاب این شهر افتتاح شد.

این کانون همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر حوزه علمیه جعفریه و با حضور پرشور طلاب و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم افتتاح شد.


ادای احترام به خانواده شهدای دفاع مقدس و شهید مدافع حرم

به مناسب سالروز پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی جمعی از اعضای کانون جوانان با هدف ادای احترام و تجدید پیمان با آرمان های شهدا به دیدار خانواده شهیدان رستمی رفتند.

در این دیدار مادر شهیدان شهید و هادی و حمید رستمی با بیان خاطراتی از سیره و اخلاق این دو شهید از جوانان عضو هلال احمر خواست تا با حفظ حجاب و انجام فرایض دینی یاد شهدا را زنده نگه دارند.
بر اساس این گزارش، جمعی اعضای کانون جوانان خواهران ضمن حضور در منزل شهید محمد حسین سراجی که به تازگی به جمع خانواده های شهدای مدافعان حرم پیوستند، ضمن ادای احترام از خانواده وی دلجویی کردند.

فعالیت های کانون غنچه های هلال احمر درهه فجر
اعضی کانون غنچه های هلال احمر قم همچنان پر شور به اجرای برنامه های متنوع در دهه فجر انقلاب اسلامی می پردازند.
 دیدار سیده فریده مصطفوی دختر حضرت امام خمینی(ره) از نمایشگاه دهه فجر غنچه های هلال احمر مهد شکوفه های بهشتی و اجرای سرود ملی و شعر دهه فجر توسط  غنچه های هلال احمر از برنامه های غنچه ها در نهمین روز از دهه فجر در قم بود.

غنچه های مهد شکوفه های بهاری با اجرای طرح ابتکاری "غنچه های گزارشگر" هلال احمر ضمن مصاحبه با نونهالان در قالب بازی اهداف جمعیت هلال احمر را به همسالان خود آموزش دادند.

اجرای نمایش خلاق " شاه و پیروزی انقلاب اسلامی" با حضور غنچه های هلال در مهد کودک شکوفه های بهاری جامعه الزهرا (س)، برگزاری جشنواره غذای سالم اعضای کانون غنچه های هلال احمر در مهد کودک نهال صفاشهر، و همچنین برگزاری مراسم جشن انقلاب و اجرای سرود و نمایش و اهدای بسته های فرهنگی در مهد شکوفه های بهاری(روستای جعفریه) با حضور غنچه های از دیگر برنامه های کانون غنچه های هلال احمر در سی و هفتمین سالروز پیروی انقلاب بود.

حضور تعدادی از اعضای کانون جوانان  هلال احمر قم در غرفه کودکان که ویژه ی همایش استانی مسولین حراست ها و به مناسبت دهه فجر برگزار شد و اجرای نقاشی روی صورت و مسابقه نقاشی ویژه اعضای کانون فراگیر غنچه ها از دیگر برنامه های مشترک کانون های قم در دهه فجر انقلاب اسلامی بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی