مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اعتماد به جوانان؛ مهمترین عامل پیشرفت...

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

سازمان جوانان در حالی شصت و هشتمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت که همواره فعالیتهای خود را با رویکرد عام المنفعه و بشردوستانه پیش برده است.

درواقع شاکله اصلی این سازمان بر پایه اصول بشردوستانه نهاده شده است و جوانان در کنار فعالیتهای امدادی، با این نوع فعالیتها آشنا شوند. امید است این سازمان بتواند جوانانی خلاق و مسئولیت پذیر تربیت کند و به جامعه بسپارد.

همانطور که مقام معظم رهبری میفرمایند هر جا که جوانان ما خواستند و همت گماشتند توانستند به هدف خود برسند. یکی از طرحهای خوب مسئولان سازمان جوانان که در سالگرد سازمان به اجرا درآوردند، همین برنامه تجلیل از اعضا و مدیران و معاونان جوانان استانهاست که بسیار قابل تشکر و قدردانی است.

این کار هم این انگیزه را در اعضا و کارکنان ایجاد میکند تا بدانند که اقدامات و فعالیت هایشان بی نتیجه نمی ماند و در زمان و مکانی از آنها قدردانی میشود و هم زمینه یک رقابت سالم و رفاقت را فراهم میکند تا انگیزه پیشرفت برای انجام فعالیتها به بهترین نحو و زمینه رشد خلاقیت در همه اعضا و کارکنان ایجاد شود. امسال به لطف مسئولان و همکاران، معاونت جوانان قم یکی از معاونتهای برتر کشور معرفی شد.

از حس توجه و نظر مسئولان سازمان جوانان تشکر میکنم. در کنار آن باید بیان کنم که خدمت رسانی در حوزه جوانان در استان قم با توجه به اینکه همه آنها فعال و خوشفکر هستند، واقعا افتخار است و این افتخار دوچندان شد زمانی که این معاونت با لطف و همکاری اعضا و کارکنان به عنوان یکی از معاونتهای برتر کشور شناخته شد و درخشید. به عقیده من درخشش در این حوزه به راحتی میسر نمیشود مگر اینکه عوامل پشتیبان حامی این فعالیتها باشند.

درواقع دررسیدن معاونت جوانان قم به این عنوان، تمام اعضا و کارمندان بدون خستگی و بی شائبه در برنامه ریزی و اجرای برنامه تلاش کرده و میکنند. خواه این برنامه ها طرحهای ابلاغی از سوی سازمان باشد خواه طرحهای ابتکاری چراکه آنها تعصب خاصی به سازمان جوانان و خدمت برای جوانان دارند.

در راه خدمت برای آنها محدودیت زمان و خستگی معنایی ندارد و بسیاری از برنامه ها را در ساعتهای خارج از زمان اداری پیگیری میکنند تا بتوانند جمعیت هلال احمر و معاونت جوانان استان قم را سرفراز کنند. درواقع اعضا و کارمندان استان قم مانند دو بال یاری رسان بودند که بدون حمایت و لطف آنها این موفقیتها و افتخارات حاصل نمیشود.

در معاونت جوانان قم کارها و برنامه ها به شکل رفاقتی انجام میشود و بسیاری از فعالیتها به شکل کامل به اعضا محول میشود چراکه یک باور در میان ما وجود دارد و آن این است که به همدیگر اعتماد کنیم. به عقیده من اعتماد به جوانان مهمترین عامل پیشرفت ما در استان قم است.

زمانی که با نظارت صحیح، به اعضا اختیار عمل داده شود آنها هم دلسوزانه امور را به بهترین شکل ممکن به انجام میرسانند. من به عنوان کوچکترین عضو این مجموعه میخواهم تا تفاوتها میان امدادگران و جوانان رفع شود و چتر حمایتهای مالی برای تمام اعضا گسترانده شود تا اعضای جوانان هم نسبت به حضور و مشارکت در فعالیتها دلسرد نشوند.


محمد مصباحی موحد، معاون جوانان استان قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی