مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم خبر داد:

بیش از صد برنامه ی متنوع توسط اعضای کانون های قم در دهه فجر اجرا شد

در دهه ی فجر انقلاب اسلامی اعضای کانون های معاونت امور جوانان قم با اجرای بیش از صد برنامه ی متنوع فرهنگی و آموزشی این ایام را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اجرای بیش از صد برنامه و فعالیت های متنوع کانون ها حوزه جوانان هلال احمر قم در دهه ی فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این دهه اعضای کانون های با مشارکت کم نظیر خود در بیش از صد برنامه فرهنگی، در قالب اجرای طرح های بشردوستانه همچون تکریم خانواده ایثارگران، اردوی جهادی فجر، برگزاری نمایشگاه های خیریه هنری، برپایی نمایشگاه های عکس  و گردهمایی های جشن انقلاب حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در این ایام دوره های آموزشی ویژه اعضای کانون های جوانان دانشجویی و روستایی هلال احمر برگزار و با استقبال خوب اعضا روبرو شد تصریح کرد: دوره های آموزشی آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر ویژه کانون های روستایی، دوره آموزشی مهارت های زندگی ویژه کانون های جوانان و کلاس مستند سازی آمار ویژه اعضای کانون دانشجویی برگزار شد.

معاون امور جوانان با اشاره به افتتاح بیش از صد کانون دانش آموزی در دهه ی فجر انقلاب اسلامی افزود: در سی و هفتمین سالروز  پیروزی انقلاب، اولین کانون دانش آموزی شهر جعفریه و نخستین مدرسه بشردوستی  قم با 280 دانش آموز افتتاح شد و انتخابات شورای اجرای کانون های دانش اموزی با حضور پرشور دانش آموزان در تمام مدارس جدید تحت پوشش برگزار شد.

مصباحی ضمن بیان اینکه اولین کانون طلاب شهر جعفریه با ظرفیت 150 نفر  در این ایام افتتاح شد خاطر نشان گرد: جمعی از اعضای این کانون تازه تاسیس در 22 بهمن و همزمان با روز پیروزی انقلاب با حضور امام جمعه و جمعی از مسولین شهر جعفریه در جمع مردم در راهپیمایی ملی حضور یافتند.

وی با اشاره به اجرای برنامه ها و مسابقات متنوع توسط بیش از 50 کانون غنچه های تحت پوشش هلال احمر قم گفت: غنچه های هلال احمر در ایام الله دهه ی فجر با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و آموزشی در قالب همخوانی سرودهای انقلابی و ملی و اجرای نمایش های خلاق و مسابقات ورزشی و نقاشی و کولاژ، جشنواره های خیریه و بازی های گروهی برپایی نمایشگاه های و جشن انقلابی به معرفی و تبیین آرمان های انقلاب پرداختند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی