مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

پیام تسلیت...

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ

در پی درگذشت مرحومه فاطمه گائینی نژاد از اعضای قدیمی و مربی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم محمد مصباحی با ارسال پیام تسلیتی این فقدان تالم بار را به اعضای هلال احمر و خانواده وی تسلیت گفت:

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

هر نَفْسى چشنده مرگ است، پس از آن به سوى ما برمى گردید.

خبر در گذشت سرکار خانم فاطمه گائینی نژاد از جوانان پر تلاش و مربیان توانا مرکز امور جوانان هلال احمر قم موجب تالم و اندوه همکاران ما در جمعیت هلال احمر شد.

وی از جوانان با اخلاقی بود که سالیان متمادی در کنار جوانان هلال احمر قم به ارائه خدمات بشردوستانه همچون اردوهای جهادی پرداخت.

امید است خداوند سبحان به پاداش خدمت خالصانه، آن مرحومه را مورد مغفرت و رحمت واسعه قرار داده و در بهشت برین همنشینی با اهل‌بیت(ع) را نصیبش کند.

این جانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه، از درگاه خداوند متعال برای دوستان و خانواده ی سوگوارش صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم. روحش شاد و یادش گرامی

محمد مصباحی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی