مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی استان قم با هدف انسجام و هم افزایی در ارائه خدمات در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی 95 با هم همکاری می کنند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ مدیرعامل و معاونین جوانان و امداد جمعیت هلال با فرمانده انتظامی استان قم در زمینه ی اجرای طرح ملی نوروزی دیدار کردند.

فرمانده انتظامی استان قم در نشست تعاملی با مدیرعامل و معاونین جوانان و امداد جمعیت هلال احمر قم گفت: به زودی اجرای طرح مشترک امنیت و سلامت در نوروز 95 اجرا خواهد شد.

سردار کاظم مجتبایی اظهار داشت: طرح پایگاه مشترک امنیت و سلامت می تواند کارکردهای متفاوتی داشته باشد.
وی همبستگی ، انسجام و  هم افزایی را از ویژگی های این طرح عنوان و افزود: آنچه باعث امنیت روانی مردم می شود همین انسجام و همبستگی و وحدت عمل است که مردم را به آرامش می رساند .
سردار مجتبایی حضور دو نهاد را با تجهیزات مشترک و در کنار هم بسیار حائز اهمیت خواند و ادامه داد: مردم پلیس را یار و مددکار خود می دانند و به آنها به عنوان فرشته نجات می نگرند و این نگاه باعث می شود با آرامش سفر کنند و همین طور هلال احمر در مواقع بحرانی نجات دهنده و الگویی برای آرامش خود می بینند به همین دلیل این دو نیرو که در کنار هم قرار می گیرند این آرامش بیشتر به مردم انتقال یافته و در مواقع خطر وحدت عمل است که باعث هم افزایی و بهبود در کار می شود.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان سخنان خود از رزمایش مشترک نوروز 95 خبر داد و بیان داشت: پایگاه مشترک امنیت و سلامت را قبل از سال نو با انجام رزمایش مشترک نوروزی افتتاح خواهیم کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز در ادامه این دیدار با اشاره به هدف اصلی این پایگاه که همان همدلی و همزبانی بین دو نیرو است، گفت: ما به دنبال اهداف بلندی در این طرح مشترک هستیم که یکی از آن ها ، همبستگی و وحدت عمل است ، همان طوری که اشاره کردید به کمک هم خدمت به مردم آسان تر صورت می گیرد و خیلی از موازی کاری ها حذف می شود.


دکتر گلفشان ادامه داد: یکی دیگر از اهداف سرشکن کردن هزینه ها است که در این طرح مشترک اقدامات اسراف کارانه صورت نمی گیرد و هر دو نیرو به اهداف خود دست می یابند.

 گفتنی است، پیش از این هم با برگزاری جلسه مشترکی با شهرداری مقرر شد طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی معاونت امور جوانان هلال احمر قم در سال 95 به صورت پست های مشترک با همکاری مشارکتی برپا شود.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی