مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مراسم یادبود عضو و مربی فعال حوزه جوانان قم برگزار شد

مراسم یادبود عضو و مربی فعال حوزه جوانان قم با حضور مسولین سازمان جوانان و پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر قم صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ در پی درگذشت مرحومه فاطمه گائینی نژاد از اعضای قدیمی و مربی مرکز امور جوانان قم، از سوی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم مراسم یادبودی با حضور خانواده آن مرحوم و نماینده ولی فقیه، مدیرعامل و پرسنل و جمعی اعضای جمعیت هلال احمر قم صبح امروز برگزار شد.

 در این مراسم، مسول کانون طلاب بابیان اینکه 12 سال خدمات بشردوستانه آن مرحومه قطعا زمینه ساز عاقبت بخیری وی شده است افزود: تلاش برای احیای نیکویی و ارائه خدمات انسان دوستانه آن فقیده جدای از آنکه در ذهن های دوستدارنش ماندگار شده است، بی شک در سرای باقی از وی دستگیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، سرکار خانم ها بی باک و والی روسای اداره تربیت بدنی و اداره اردوهای به نمایندگی از سازمان جوانان هلال احمر کشور در مراسم یادبود و مزار آن مرحومه حضور یافته و ضمن ابراز تأثر و اندوه، ضایعه تالم بار درگذشت این داوطلب جوان را به خانواده داغدارش و خانواده جمعیت هلال احمر قم تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت خانم بی باک رییس اداره تربیت بدنی سازمان جوانان هلال احمر

ضایعه درگذشت مرحومه سرکار خانم گائینی نژاد از اعضای فعال هلال احمر قم که همواره در اجرای برنامه های کشوری این سازمان را یاری می نمودند موجب تالم و اندوه اینجانب و همکاران سازمان گردید ضمن عرض تسلیت به همکاران محترم در استان قم و خانواده محترم ایشان برای ایشان مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواهانم، یاد و خاطره این عزیز سفر کرده و خدمات داوطلبانه و بشردوستانه ایشان هیچ وقت از ذهن ما نخواهد رفت. روحش شاد.


 پیام تسلیت خانم عذرا والی، رییس اداره اردوهای سازمان جوانان هلال احمر

خبر تلخ و تالم بار درگذشت سرکارخانم فاطمه گائینی نژاد غم عمیقی در دل تک تک اعضا و همکاران سازمان جوانان نشاند، خدمات بیدریغ و دلسوزانه ایشان در برنامه ها به خصوص اردوهای کشوری و جهادی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به طور حتم هیچگاه فراموش نخواهد شد. ضمن عرض تسلیت به همکاران و اعضای محترم به خصوص عزیزان جمعیت استان قم جناب آقای مصباحی، همکاران، اعضای همیشه فعال و همینطور خانواده داغدار ایشان، از درگاه ایزد متعال برای آن عزیز فقید مغفرت و رحمت واسعه و برای بازماندگان و دوستان خدوم آن مرحومه در جمعیت هلال احمر شکیبایی مسئلت دارم.


گفتنی است، مرحومه فاطمه گائینی نژاد از اعضای فعال معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم که بیش از یک دهه به عنوان داوطلب، مربی و کار دانشجویی در حوزه های فرهنگی و ورزشی و عام المنفعه و بشردوستانه همچون اردوهای کشوری و جهادی سازمان جوانان، مشارکت فعالانه ای در آخرین روز های بهمن  سال جاری پس از طی یک دوره بیماری سخت، دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین سپرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی