مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

سیده رویا صبح‌خیز جوان برتر هلال احمر قم به تیم ملی تیراندازی بانوان دعوت شد
سیده‌رویا صبح‌خیز دادرس جمعیت هلال احمر قم نماینده تیراندازی استان در اردوی جدید تیم ملی بانوان ایران است. این تیرانداز نوجوان امسال با درخشش در رقابت‌های لیگ و پیکارهای تیراندازی قهرمانی کشور عضو اصلی تیم ملی در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ صبح‌خیز عضو نوجوان طرح ملی دادرس هلال احمر  قم برای شرکت در مسابقات برون‌مرزی 2016 به تیم ملی تیراندازی بانوان دعوت شد.

بر اساس این گزارش، به منظور حضور در مسابقات برون‌مرزی سال 2016 و با هدف تداوم موفقیت‌های تیراندازی کشورمان در عرصه بین‌المللی، کادر فنی تیم ملی تیراندازی بانوان از بهترین‌های حال حاضر این رشته برای حضور در اردوی آماده‌سازی دعوت به عمل آورد.
شروع تمرینات ملی‌پوشان تیراندازی بانوان از روز سه‌شنبه هجدهم اسفندماه برنامه‌ریزی شده است و ملی‌پوشان تا روز پنجشنبه بیست و هفتم اسفندماه در تمرینات آماده‌سازی زیر نظر مربیان تیم ملی حضور خواهند داشت.
در بین ملی‌پوشانی که به این اردو دعوت شده‌اند، عضو دادرس جمعیت هلال احمر قم که با درخشش در رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی سال جاری ضمن اثبات شایستگی‌هایش اکنون شانس حضور در مسابقات بین‌المللی و برون‌مرزی سال 2016 را برای خود ایجاد کرده‌ است.

صبح‌خیز در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی 2015 نوجوانان آسیا که مهرماه سال جاری در کشور هند به انجام رسید، در فینال بخش انفرادی با شایستگی و با اختلاف اندک نسبت به حریف اهل کشور چین، مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره این رشته را به نام خود ثبت کرد و با درخشش و کسب مدال از این رقابت‌ها توانست برای نخستین‌بار تیراندازی قم را در تاریخ فعالیت این رشته صاحب مدال قهرمانی آسیا کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی