مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مجمع عمومی اسفند ماه با موضوع برگزاری انتخابات مجامع برگزار شد

مجمع عمومی اسفند ماه اعضای کانون جوانان قم با حضور کارشناس کانون طلاب در موضوع سیره و زندگی حضرت فاطمه (س) و چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ گردهمایی آخرین ماه سال 94 اعضای کانون جوانان قم با حضور کارشناس از کانون طلاب و با محوریت دو موضوع زندگی و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در بخش فرهنگی و  ارایه اطلاعاتی در زمینه ی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این گردهمایی که با حضور بیش از 100 نفر از اعضای خواهر عضو کانون جوانان در سالن اجتماعات مرکز امور جوانان قم برگزار شد، در این جلسه یکی از کارشناسان کانون طلاب به تبیین سبک زندگی حضرت زهرا (س) و ارتباط آن بانوی بزرگ اسلام به موضوع دفاع از حریم ولایت و خدمت به پیامبر (ص) ازمنظر مقام فرزندی پرداخت و سپس به سوالات جوانان در زمینه احکام پاسخگویی کرد.

در ادامه این جلسه پاکنژاد کارشناس مسول کانون جوانان در واحد خواهران با اشاره به اهمیت بحث حضور حداکثری اعضا در انتخابات مجامع ضمن اعلام زمان انتخابات، نحوه هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته برای اجرای چهارمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر را تشریح کرد.


ارایه گزارشی از عملکرد کانون جوانان در سال 94 و ثبت نام از علاقمندان برای حضور در طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی از دیگر برنامه های مطرح شده در آخرین مجمع عمومی سال جاری بود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی