مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم نهال صلح کاشتند
به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و همزمان با اجرای طرح ملی نهضت سبز توسط اعضای سازمان جوانان در سراسر کشور اعضای کانون دانشجویی قم نهال صلح کاشتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه حضرت معصومه (س) به عنوان حافظان محیط زیست و منابع طبیعی در روز درختکاری اقدام به غرص ده ها  اصله نهال زیتون به عنوان نمادی از صلح و دوستی با طبیعت کردند.
بر اساس این گزارش، اعضای کانون دانشجویی با هماهنگی معاونت امور جوانان هلال احمر و مسولین دانشگاه حضرت معصومه (س) ضمن کاشت این نهال ها در محدوده محوطه و فضای بیرونی دانشگاه، با شعار "کاشت درخت، نجات زندگی" روز درختکاری را گرامی داشتند.

گفتنی است،پیش از این نیز  اعضای سایر کانون های هلال احمر قم همگام با اجرای طرح ملی نهضت سبز در روز درختکاری، اقدام به کاشت نهال و اجرای طرح های متنوع در راستای حفاظت از منابع طبیعی کرده بودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی