مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی استانی قم برگزار شد

آیین اختتامیه و اهدای جوایز مرحله استانی ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قم با حضور مدیر عامل، و اعضای تیم های منتخب  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ آیین اختتامیه مرحله استانی ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قم با حضور مدیر عامل، و اعضای تیم های برگزیده و منتخب در چهار رشته والیبال، فوتسال، شنا و آمادگی جسمانی در مرکز امور جوانان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم ضمن تشویق جوانان به حضور مستمر در قعالیت ورزشی اظهار کرد: در حال حاضر تمام امکانات ورزشی جمعیت هلال احمر در پایگاه ورزشی متمرکز است و در صورت درخواست و اعلام نیاز در اختیار همه جوانان هلال احمر قرار می گیرد.

دکتر گلفشان با اشاره به گسترش تجهیزات به روز در این پایگاه بیان کرد: در سال جاری با اختصاص بودجه مناسب و تامین فضایی برای ایجاد زمینی با چمن مصنوعی، در هوای باز توانستیم محیطی را جهت ورزش در زیر نور آفتاب برای همه جوانان مهیا کنیم.

 وی با تاکید به حضور بانوان در فعالیت های ورزشی به جهت تامین سلامت خانواده ها تصریح کرد: در زمین چمن مصنوعی پایگاه ورزشی جمعیت هلال احمر برای نخستین بار در قم با ایجاد پوششی حایل، شرایط مناسبی را در راستای حضور خواهران در این زمین مهیا شده است که آنها به راحتی می توانند بدون پوشش از فضای زمین چمن مصنوعی  برخوردار شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه ورزش عاملی برای سلامت انسانها است افزود: جوانان با مشارکت و حضور در مسابقات ورزشی باید ضمن همدلی و رفاقت به امر مهم سلامتی دست یابند.

گلفشان تبلیغ در راه ورزش را نوعی امر به معروف خواند و یادآور شد: تلاش میکنیم از نهایت توان جمعیت هلال احمر قم، در جهت تامین سالن های ورزشی و امکانات لازم در راستای ترویج و گسترش فرهنگ ورزش استفاده کنیم، تا نقش موثری در تامین سلامت جوانان ایفا نماییم.

در پایان این مراسم، از منتخبین برتر با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.

گفتنی است، ششمین دوره مسابقات المپیاد فرهنگی _ ورزشی، اعضای سازمان جوانان هلال احمر، در استان قم همزمان با سراسر کشور و با شعار «جوان سالم جهان سالم می سازد» در ۴ رشته ورزشی در بهمن ماه برگزار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی