مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

"سفیران ایمنی و سلامت" سین هشتم نوروز 95...

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴ ق.ظ
 
به همت معاونت امور جوانان قم در آستانه اجرای شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، کارگاه آموزشی سین هشتم با موضوع "سفیران ایمنی و سلامت" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ در کارگاه آموزشی "سفیران ایمنی و سلامت" که با حضور معاون امور جوانان و یکصد نفر از اعضای مشارکت کننده در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی قم برگزار شد، جوانان مجری طرح، با جدیدترین متدهای آموزشی جهت ارائه خدمات بهتر به مسافرین و زائرین کریمه اهلبیت (س) آشنا شدند.

بر اساس این گزارش؛ محمد مصباحی از برگزاری همایش سین هشتم با موضوع  "سفیران ایمنی و سلامت" خبر داد و اظهار کرد: این همایش آموزشی به مدت یک روز در سالن مجتمع پذیرایی آرتا ویژه اعضای مجری طرح ملی برگزار شد.

وی با بیان اینکه خدمت به مسافرین در قم خدمت به زائرین بانوی کرامت (س) است افزود: جهت ارائه خدمات بهتر به مردم در سال جدید همچون سنوات گذشته، در استان قم 19 اکیپ ثابت، 3 تیم پروژه سحاب، 5 پست سیار با روزانه 35 نفر نیرو و در کل طرح 630 نفر روز جوان با شعار طرح ملی «بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم» فعالیت خواهند کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با تاکید بر اینکه در آستانه شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی بحث آموزش و ارتقا سطح آگاهی اعضا را در اولویت قرار دادیم تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی مباحثی همچون فن بیان و ارتباط موثر، ایمنی و سلامت، میراث فرهنگی و گردشگری قم، آشنایی با نقشه خوانی و شهرشناسی و موارد انتظامی ویژه اعضای تیم های اجرایی مطرح شد.

مصباحی ضمن اشاره به امضای طومار سوگند نامه کمپین "نه به تصادفات جاده ای" و پیوستن اعضای جوان هلال احمر قم به این کمپین، تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی ضمن آگاهی بخشی به اعضای جوان با هدف کاهش تصادفات جاده ای، کلیپ های اطلاع رسانی مرتبط در قالب معرفی خدمات فرهنگی قابل ارائه به مردم در سفرها و پیوستن به این کمپین پخش شد.

وی با بیان اینکه جوانان هلال احمر به عنوان "سفیران ایمنی و سلامت" سین هشتم نوروز 95 هستند ابراز امیدواری کرد: تمام مردم ایران با امضای این سوگندنامه در مسیر سفر و عمل به تعهدات مندرج در متن آن، نوروزی توام با سلامتی و سرشار از سفرهایی سالم را تجربه نمایند.

گفتنی است، اجرای سرود توسط گروه مهرورزان جوان و تکمیل فرم های لازم توسط اعضا برای حضور در شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از دیگر بخش های همایش آموزشی  "سفیران ایمنی و سلامت" در قم بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی