مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
حضور جوانان قم در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروزی
معاون امو رجوانان قم خبر داد: اعضای جوان هلال احمر قم به نمایندگی از اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ محمد مصباحی از حضور 40 نفر از جوانان استان قم به نمایندگی از اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر تهران خبر داد و اظهار کرد: اعضای تیم های مجری نوروزی با حضور در این رزمایش آمادگی خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مسافرین در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نورزی 95  محک زدند.
وی با اشاره به حضور منظم جوانان با پوشش متحد الشکل تصریح کرد: تعدادی از اعضای جوان قم برای معرفی فعالیت های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نورزی و کمپین "نه به تصادفات جاده ای" سازمان جوانان هلال احمر در غرفه نمایشگاهی سازمان در محل برگزاری رزمایش، مستقر شده و به عنوان نمادی از جوانان استوار هلال احمر اعلام آمادگی خود را برای خدمت رسانی در نوروز 95 اعلام کردند.
معاون امور جوانان هلال احمر قم افزود: در پایان این رزمایش تیم های جوانان و منظم هلال احمر  در زیر بارش شدید باران از مقابل جایگاه ویژه مسولین رژه رفتند.

گفتنی است، در این رزمایش سازمان‌ها و نهادهایی همچون اورژانس، هلال‌احمر، پلیس ناجا و راهور، صداوسیما، وزارتخانه‌های بهداشت، آموزش‌وپرورش، کشور، راه و شهرسازی و دادگستری، میراث فرهنگی و صداوسیما حضور داشتند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی