مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

افتتاحیه طرح مشترک فرماندهی نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر استان قم با عنوان «پایگاه امنیت، سلامت و امداد نوروزی» با حضور استاندار قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، افتتاحیه طرح مشترک فرماندهی نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر استان قم با عنوان «پایگاه امنیت، سلامت و امداد نوروزی» پیش از ظهر امروز با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم، سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی، دکتر گل فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر و جمعی از مدیران استان در محل عوارضی قم ـ تهران برگزار شد.
این پایگاه مشترک برای نخستین بار در کشور با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به زائرین و مسافرین شهر مقدس قم راه اندازی شده که در آن خدمات مختلفی از قبیل راهنمایی زائر، امداد و نجات و همیار پلیس ارائه خواهد شد.
دکتر گل فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه طرح امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت، بیان کرد: 17 پایگاه ثابت و سیار امدادی در سطح استان قم فعال شده که 90 نفر پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر در آن خدمت رسانی خواهند کرد.
وی افزود: همچنین 19 پایگاه ثابت و سیار جوانان نیزدر قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با فعالیت هایی همچون راهنمایی مسافرین، برپایی ایستگاه های سلامت، برپایی نماز جماعت و فعالیت های فرهنگی در خدمت مسافران و زائران شهر مقدس قم خواهند بود.
سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز در این مراسم با اشاره به ارتباط نزدیک و هم افزایی این نیرو با دستگاه های امدادرسان، بیان کرد: این پایگاه را برای نخستین بار به صورت مشترک راه اندازی کردیم و امیدواریم این هماهنگی امنیت و سلامت بیشتری را برای مسافرین رقم بزند.
«پایگاه امنیت، سلامت و امداد نوروزی» از تاریخ 26 اسفند ماه لغایت 15 فروردین 95 در محل عوارضی قم تهران مستقر خواهد بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی