مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در نخستین دقایق از سال جدید جمعی از مسئولین کشوری جمعیت هلال احمر و استان قم از اکیپ‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان قم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، سال جدید در حالی تحویل شد که طبق سال‌های گذشته جمعی از خدمتگزاران شهر کریمه اهل بیت(س) در جمعیت هلال احمر نخستین دقایق سال جدید را در اکیپ‌های ثابت و سیار نوروزی در خدمت زائران و مسافران شهر مقدس قم آغاز کردند.
همچنین در دقایق نخست آغاز سال احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مرتضی سلیمی قائم مقام سازمان امداد و نجات کشور، دکتر گل‌فشان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم و جمعی از معاونین و مدیران این جمعیت در پایگاه‌های طرح‌‌های نوروزی حاضر شده و فرارسیدن عید را به امدادگران و نجاتگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر تبریک گفتند.
در ابتدای این بازدید، مسئولین ، با حضور در محل یادمان شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان قم ، نسبت به مقام این شهدای والامقام ادای احترام کردند.
در ادامه برنامه مسئولین از اکیپ‌های عوارضی تهران و کاشان بازدید و از نزدیک در جریان اجرای طرح‌های امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی قرار گرفته و با اهدای هدیه از زحمات اعضای جمعیت هلال احمر تقدیر کردند.


بازدید استاندار قم از اکیپ طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی
استاندار قم به همراه جمعی از معاونین از اکیپ طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی که به همت سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برپا شده بازدید کرد.
سید مهدی صادقی استاندار قم به همراه جمعی از معاونین و مدیران استانداری با حضور در اکیپ طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برای پذیرایی و استقبال از مسافرین و زائرین نوروزی شهر مقدس قم بازدید کرد.
وی در این دیدار ضمن تقدیر از حضور پرنشاط جوانان در اجرای این طرح ملی، حضور هلال احمر را مایه دلگرمی و آرامش مسافران در جاده‌ها و شهرها عنوان کرد.


استفاده از ظرفیت خواهران برای امدادرسانی و راهنمایی بانوان مسافر در شان شهر قم است
وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت خواهران برای امداد رسانی و راهنمایی خواهران زائر و مسافر، خاطرنشان کرد: این حرکت واقعا در شان شهر کریمه اهل بیت(س) است و انشاء الله تمام این فعالیت‌ها مستند سازی و در سال‌های آینده برای برنامه‌ریزی ها از این تجریبات بهره‌گیری شود.
احمد امیرآبادی فراهانی صبح امروز در بازدید از اکیپ‌های طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ضمن عرض تبریک سال نو به اعضای جمعیت هلال احمر به ویژه در استان قم، اظهار کرد: در چهار سال گذشته هر سال در روزهای نخست سال بازدیدی از مراکز جمعیت هلال احمر انجام دادم و هر سال آمادگی بهتر و بیشتری را برای میزبانی از میهمانان نوروزی شهر قم مشاهده کردم.
وی با اشاره به اینکه قم مرکز مواصلاتی 17 استان کشور است، بیان کرد: هر سال در این ایام زائرین و مسافرین زیادی به قم می آیند و این مسئولیت جمعیت هلال احمر استان قم را بیشتر می‌کند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با همت همه تلاشگران در جمعیت هلال احمر استان قم برنامه‌های خوبی در بحث راهنمایی زائرین و مسافرین و در امداد جاده‌ای در حال اجرا است و امکانات خوبی در سال گذشته به این جمعیت اضافه شد که امسال از آن برای خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر استفاده می‌کنند.
امیرآبادی با تاکید بر اینکه نجات جان انسان‌ها وظیفه ای است که بر عهده جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادی قرار گرفته است ابراز کرد: با تلاش هلال احمر و همراهی اورژانس و دستگاه‌های دیگر امداد رسان هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های استان ایجاد شده که می‌توان نقش جمعیت هلال احمر را نقش پر رنگی در این هماهنگی دید و در سال جدید نیز این ارتباط باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
وی در پایان با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت خواهران برای امداد رسانی و راهنمایی خواهران زائر و مسافر، خاطرنشان کرد: این حرکت واقعا در شان شهر کریمه اهل بیت(س) است و انشاء الله تمام این فعالیت‌ها مستند سازی و در سال‌های آینده برای برنامه‌ریزی ها از این تجریبات بهره‌گیری شود.


فعالیت‌های هلال احمر استان قم قابلیت اجرا در سطح کشور دارد
قائم مقام سازمان امداد و نجات کشور گفت: طرح‌های جمعیت هلال احمر استان قم در زمینه های مختلف امدادی، بشر دوستانه و خدمت به همنوع را می‌توان به عنوان الگو مطرح و در سطح کشور گسترش داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، مرتضی سلیمی صبح امروز در بازدید از اکیپ‌های طرح امداد و نجات نوروزی و طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با اشاره به اینکه در ساعات اولیه سال جدید توفیق داشتیم از پایگاه‌های امداد و نجات و اکیپ‌های طرح ایمنی و سلامت  مسافرین نوروزی در شهر مقدس قم بازدید کنیم، اظهار کرد:  با حضور دکتر گل‌فشان و همکاران تلاشگر ایشان جمعیت هلال احمر قم به عنوان یک برند در سطح کشور مطرح است.
وی ادامه داد: امروز شاهد بودیم فعالیت در حوزه امداد و جوانان در قم در حد اعلا بود و می شود طرح‌های این استان در زمینه های مختلف امدادی، بشر دوستانه و خدمت به همنوع را به عنوان الگو مطرح و در سطح کشور گسترش داد.
قائم مقام سازمان امداد و نجات کشور در پایان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان قم با همه توان و دارایی در جهت تامین آسایش و ایمنی مسافرین نوروزی تلاش می‌کنند که جا دارد از این زحمات تقدیر و تشکر کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی