مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

بازدید مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از پایگاه های طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با حضور در پایگاه های امنیت و سلامت، عوارضی قم_کاشان و اکیپ شهید روحانی و  ستاد تسهیلات زائرین پایگاه مرکزی مرکز امور جوانان از نحوه اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی که به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمراستان قم در حال اجرا است، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دکتر گلفشان با حضور در ستاد مرکزی و پایگاه های طرح از نزدیک اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را با همراهی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بازدید کرد.

محمد مصباحی در این بازدید با ارائه گزارشی به تشریح اهم فعالیت‌های صورت گرفته توسط جوانان و برنامه‌های پیش بینی شده برای حفظ ایمنی و سلامت و استقبال از زائرین و مسافرین نوروزی شهر مقدس قم پرداخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هم ضمن بازدید از ستاد مرکزی طرح ملی اقلام و بسته های فرهنگی را مورد ارزیابی قرار داده و برای جوانان در ادامه اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

در بخش دیگری از این بازدید دکتر گلفشان با حضور در کتابخانه مرکز امور جوانان از نمایشگاه نقاشی و آثار حجمی هنری اعضای کانون غنچه های هلال احمر بازدید کرد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی