مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

فضای دوستدار کودک در قم، جذابیتی شاد برای کودکان مسافر
فضای دوستدار کودک امسال هم همچون سنوات گذشته شادترین و جذاب ترین نقطه پایگاه های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در قم است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در پانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نورزی استان قم با هدف ایجاد فضای آرام و شاد و مملو از خلاقیت برای کودکان مسافر، فضای دوستدار کودک در جوار تعدادی از پایگاه های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی برپا شده است.

بر اساس این گزارش، نظر به استقبال کودکان از این فضا، در طرحی ابتکاری تعدادی از اعضای کانون غنچه ها با حضور روزانه در پایگاه های طرح ملی و فضای دوستدار کودک ضمن مشارکت در اجرای طرح ملی، مسابقات فرهنگی سازمان جوانان را در ایستگاه نقاشی به عنوان میزبان کودکان در فضای مخصوص به خود به خدمت رسانی مشغول هستند و آنها را با برنامه های کشوری هلال احمر آشنا می کنند.

معرفی جشنواره ملی خاطره و قصه گویی سیاره مهربانی و همچنین مسابقه نقاشی"آشتی، آشتی" در فضای دوستدار کودک از دیگر فعالیت های غنچه های هلال احمر در شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی است.

گفتنی است؛ تا روز 8 فروردین آمار کودکان مراجعه کننده به فضای دوستدار کودک قم بیش از 530 نفر بوده است و فضاهای دوستدار کودک تا پایان شانزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در پایگاه های هلال احمر استان قم برپا خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی