مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مربیان مهد های همیار هلال احمر قم از هر فرصتی برای سنجش آمادگی های امدادی و آموزش های کودکانه غنچه های  هلال بهره می گیرند، برای اجرای مانور امدادی اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد معصومیه در حضور خانواده ها اعیاد شعبانیه بهانه ی خوبی بود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ همزمان با اعیاد شعبانیه مانور آموزشی اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد معصومیه برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این مانور که با هدف آشنایی با مسایل امدادی به زبان کودکانه برگزار شد، اطفا حریق توسط تیم ای گروه امداد غنچه ها به صورت عملی تمرین شد.

آماده سازی مصدوم زخمی و پاسمان و بانداژ به همراه حمل مصدوم از دیگر بخش های اجرای این مانور بود.


گفتنی است، پس از اتمام مانور غنچه ها با حضور در سالن اجتماعات معصومیه در برنامه همایش جشن که در حضور خانواده ها برگزار شد به اجرای سرود پرداختند و توسط رییس موسسه با اهدا هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی