مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

حضور جوانان قم در مراسم تجدید میثاق جوانان هلال احمر با آرمان های امام راحل

80 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر قم به همراه جمع کثیری از جوانان در 11 خرداد ماه در حسینیه جماران با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این مراسم که با حضور معاونت فرهنگی ولی فقیه در هلال احمر و رییس سازمان جوانان هلال احمر در حضور سید حسن خمینی برگزار شد و جمع کثیری از اعضاء سازمان جوانان جمعیت هلال احمر میثاق مجدد خود را با امام راحل ( ره)، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند.


بر اساس این گزارش، در این مراسم که 80 نفر از جوانان قم در قالب دو گروه خواهران و برادران حضور داشتند، اعضای گروه سرود معاونت امور جوانان قم به اجرای زنده سرود پرداختند.


پس از مراسم تجدید میثاق جوانان هلال احمر با آرمان های امام راحل اعضای جوان قم از محل زندگی و اتاق امام خمینی (ره) بازدید کردند.


گفتنی است، در این مراسم رییس سازمان جوانان هلال احمر عکس یادگاری تجدید میثاق این سازمان با آرمانهای امام خمینی ( ره) را به سید حسن خمینی اهدا کرد و پخش نماهنگی از بیانات امام خمینی ( ره) درباره شهدا همراه با سرود یک نوجوان شیرازی برای شهیدان وطن همچنین رونمایی از نرم افزار چند رسانه ای «جوانان امیدهای امام راحل (ره) » از جمله دیگر بخشهای این مراسم بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی