مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

حضور جوانان هلال احمر قم در همایش گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر

همایش تقدیر از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر قم و گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور جمعی از جوانان هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همایش تقدیر از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر به مناسبت گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر روز سه شنبه اول تیرماه 95در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، در این آیین از خانواده یک شهید در راه مبارزه با مخدر، دو جانباز و مسئولان متولی امر مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد تجلیل شد.


 بر اساس این گزارش، در همایش گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر 50 نفر از اعضای جوان و مربیان هلال احمر که دوره های آموزشی پیشگیری از اعتیاد را در مرکز امور جوانان گذرانده اند حضور داشتند.


گفتنی است، 5 تا 11 تیرماه به عنوان هفته سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر شناخته می‌شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی