مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


همزمان با ماه مبارک رمضان طرح "همسفره با پدران و مادران فراموش شده" با مشارکت اعضای کانون جوانان و دانشجویی قم برگزار شد.

به گزارش روبط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از اجرای طرح “همسفره با پدران و مادران فراموش شده” در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح جمعی از اعضای کانون های جوانان و دانشجویی به آسایشگاه سالمندان فاطمیه مراجعه کرده و ضمن دلجویی و تسکین آلام از این سالمندان در کنار آنها سفره افطاری گشودند.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف انسانی که عضویت در هلال احمر می تواند بستر مناسبی در کنار خدمت برای نسل جوان مهیا کند، اجرای طرح هایی برای تکریم انسان ها به خصوص سالخوردگان فراموش شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با آسایشگاه فاطمیه بیان کرد: در این ضیافت که مورد استقبال سالمندان قرار گرفت، جوانان هلال احمر با ایجاد فضایی شاد و مملو از مهربانی با گشودن سفره افطاری برای جمعی از سالمندان روزه دار این مرکز، در کنار آنها شبی به یاد ماندنی را تجربه کردند.

مصباحی با بیان اینکه در ماه رمضان اعضای کانون های جوانان و دانشجویی در قالب طرح های بشردوستانه با ارائه ایده های خیرخواهانه به یاری سالمندان و رفتند افزود: اجرای طرح ” گلریزان” و حرکت خودجوش جوانان در جمع آوری هدایای نقدی اعضای کانون جوانان و دانش آموزی، برای اجرای طرح “همسفره با پدران و مادران فراموش شده” یکی دیگر از ابتکارات جوانان در ماه مبارک رمضان بود.

گفتنی است، جمعی از پرسنل حوزه جوانان هلال احمر در اجرای این طرح در کنار اعضای کانون ها حضور داشتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

آفرین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی