مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

گردهمایی ماهانه تیرماه اعضای کانون جوانان قم با توجه به تعدد موضوعات مورد بحث، از کارگاه آموزشی "نه به اعتیاد" تا کارگاه و نمایشگاه حجاب و عفاف به مصداق یک تیر و چند نشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ گردهمایی ماهانه تیر ماه اعضای کانون جوانان واحد خواهران قم همچون ماه های گذشته با حضور پر شور جوانان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به تقارن این مجمع عمومی با آغاز هفته حجاب و عفاف، و اجرای طرح نه به اعتیاد، این جلسه با حضور کارشناسان نیروی انتظامی استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سرهنگ صادقی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد، ضمن آموزش راه های پیشگیری از اعتیاد در میان جوانان، موضوع حجاب از دیدگاه امنیت اجتماعی بانوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تشکیل نمایشگاه عکس در حاشیه این مراسم، با عنوان حجاب و عفاف و آسیب های اجتماعی ناشی از عدم رعایت حجاب از دیگر بخش های مجمع تیرماه اعضای کانون جوانان قم بود.

همچنین حضور نماینده کمیته بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات برای جلب همکاری و مساعدت
اعضای هلال احمر در این امر اخروی پایان بخش گردهمایی جوانان قم بود.


گفتنی است، از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی