مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه هم اندیشی معاون و کارشناسان حوزه جوانان قم با حضور نماینده ولی فقیه و مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم با موضوع برگزاری جشنواره ملی "خورشید کرامت" برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این جلسه در خصوص نحوه همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) و جامعه المصطفی العالمیه در برگزاری این جشنواره ملی و مراحل اطلاع رسانی عمومی گفتگو شد.


بر اساس این گزارش، حجت الاسلام علامه مهری مبحث همکاری با علما و موسساتی که در زمینه حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی فعالیت دارند را مطرح و راه های ارتباط و مشارکت با این موسسات را تبیین کرد.


همچنین معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم در این جلسه از همکاری آیت الله اعرافی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه و مدیر حوزه های علیمه کشور که عضو هیئت مدیره جمعیت هلال احمر استان قم نیز می باشد به عنوان رئیس جشنواره "خورشید کرامت" یاد کرد.


گفتنی است، جشنواره ملی خورشید کرامت به مناسبت روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی در دو بخش کتابخوانی و عکاسی (موبایلی) برگزار می شود.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی