مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال‏ احمر استان قم از برنامه ریزی و اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جوانان در فروردین ماه و و ادامه روند این برنامه‏ ها همگام با "طرح رویش" در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی معاون امور جوانان اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان جامعه، توجه لازم به اوقات فراغت آنان می‏باشد، زمان فراغت ایام تابستان، فرصتی است که ارگان‏های مرتبط با جوانان می‏توانند برنامه‏ های مختلف آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی و اجتماعی را اجرایی کنند تا توانمندی‏های جوانان در راه درست و صحیح هدایت شود.

وی تصریح کرد: اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از جمله مسائل مهم این قشر آینده‏ ساز و ارزشمند محسوب می‏شود و ارتباط نزدیکی با بهداشت روانی، بروز ابتکار، خلاقیت و در نهایت کاهش آسیب‏های اجتماعی دارد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: برنامه‏ ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می‏تواند زمینه ‏ساز رشد بسیاری از توانمندی‏های آنان شود که در همین راستا سازمان جوانان اقدام به اجرای طرح “شوق رویش” در تمام شعبه های جمعیت هلال ‏احمر سراسر کشور به طور همزمان کرده است.

مصباحی در خصوص اجرای طرح غنی‏ سازی اوقات فراغت جوانان در استان قم گفت: فعالیت‏های اوقات فراغت با شعار “شوق رویش” در محورهای مختلف از جمله برنامه ‏های فرهنگی و اجتماعی، مذهبی و مناسبتی، علمی، هنری و بشردوستانه برگزار می‏ شود.

وی افزود: امسال با هماهنگی‏ ها صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان برنامه‏ های علمی، هنری، بشردوستانه و … نیز در کانون‏ های مساجد و  پایگاه‏های بسیج اجرا خواهد شد. همچنین تابستان امسال با اجرای طرح فراگیر دادرس در مرکز امور جوانان هلال‏ احمر و برگزاری ۱۰ اردوی یک روزه و … رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

وی با اشاره به موقعیت خاص استان قم از لحاظ وجود پربرکت حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) ابراز کرد: تلاش شده است مسابقات کتابخوانی و عکس موبایلی با عنوان جشنواره ملی خورشید کرامت به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و همچنین بزرگداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی برگزار نماید.

معاون امور جوانان استان قم خاطر نشان کرد؛ غنی سازی اوقات فراغت برای این مجموعه از اواخر فروردین ماه آغاز شده است زیرا اجرای مناسب هر برنامه‏ای در گرو کار گروهی و برنامه ‏ریزی مناسب می‏باشد.

با توجه به تک شعبه بودن استان قم، برنامه ‏ریزی، هماهنگی و بهینه ‏سازی زیرساخت‏های آموزشی از اواخر فروردین ماه آغاز شده است. در همین راستا برنامه‏ های متنوع فرهنگی و اجتماعی و همچنین دوره ‏ها و  کارگاه ‏های آموزشی در جهت جذب اعضاء و نگهداشت ایشان در نظر گرفته است که در این میان می‏توان به ۳۲ رشته آموزشی (علمی، فرهنگی، هنری، فنی و حرفه‏ایی و …) و ۱۸ عنوان کارگاه آموزشی اشاره کرد.

گفتنی است، ۲۰ درصد تخفیف شهریه دوره‏ های آموزشی نیز جهت تمام اعضا در نظر گرفته شده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی