مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مرحله اول طرح “فرشتگان مهر” توسط دبیران شورای مرکزی کانون دانشجویی قم اجرا شد
طرح ابتکاری "فرشتگان مهر" با هدف تامین آرزوهای ایتام، توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم در مرحله اول اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ طرح ابتکاری “فرشتگان مهر” با هدف تامین آرزوهای ایتام، و هدیه مهربانی و لبخند به این کودکان توسط اعضای کانون دانشجویی هلال احمر قم از ماه مبارک رمضان آغاز و در مرحله اول اجرا شد.

بر اساس این گزارش، به گفته مجریان طرح “فرشتگان مهر” در مرحله اول اجرای این طرح، که با مشارکت اعضا و خانواده های جوانان هلال احمری به اجرا در آمد، آرزوهای ۹ نفر از کودکان ایتام کم برخوردار در نهایت تکریم برآورده شد.

همچنین در اجرای این طرح برای حفظ کرامت و عدم آگاهی کودکان، آرزوهای آنها با برگزاری مسابقه نقاشی و در قالب هدیه منتخبین مسابقه اهدا شد.

مسول اجرای این طرح با بیان اینکه “فرشتگان مهر” طرحی ادامه دار خواهد بود افزود: تمام هزینه تامین این آرزوها به مبلغ ۵ میلیون ریال به صورت مشارکتی و داوطلبانه توسط جوانان و خانواده های هلال احمر قم در قالب حواله پوشاک و اهدای اسباب بازی های مورد آرزوی کودکان تامین شده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی