مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

چهارمین دوره مسابقات استانی المپیاد آماده طرح دادرس با حضور 8 تیم و یکصد و 12  دانش آموز در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ چهارمین دوره مسابقات استانی المپیاد آماده با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و ناظر سازمان جوانان و جمعی از کارشناسان و مسولین آموزش و پروش در قم برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این دوره از مسابقات دانش آموزان آماده در روز های سخت در قالب تیم های 14 نفره طرح دادرس ضمن فراگیری مباحث مختلف امدادی و آموزش های لازم نخست در سطح مدارس با هم به رقابت پرداختند و در نهایت 4 تیم در بخش دختران و 4 تیم در بخش پسران از میان تیم ها به رقابت های مرحله استانی راه یافتند.

همچنین در چهارمین دوره مسابقات استانی المپیاد آماده طرح دادرس در قم مجموعا 112 دانش آموز دختر و پسر به صورت مجزا در رشته های ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی و ریوی، خونریزی و پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اسکان اضطراری، پناه گیری و خروج ایمن، اطفا حریق، حمل بک برد به روی دست و حمل مصدوم بصورت گروهی با هم به رقابت پرداختند.


گفتنی است، تیم بندی مسابقات در مرحله مدراس از آبان ماه سال گذشته آغاز و پس برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه مربیان آموزش و پرورش و همچنین آموزش و تمرینات تیم ها، تعداد 117 مدرسه در مرحله اول این مسابقات شرکت کرده بودند که در نهایت 8 تیم در دو گروه به مرحله استانی راه پیدا کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی