مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر، همزمان با اجرای طرح "شوق رویش" کتابخانه باقرالعلوم مرکز امور جوانان هلال احمر با هدف غنی سازی اوقات فراغت در بخش های مختلف به اعضای جوان خدمات ارائه می دهد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به  اینکه کتابخانه باقرالعلوم هلال احمر قم آماده ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم است، اظهار کرد: این کتابخانه و با دارا بودن مخزن کتابهای غیر درسی، کتابهای آموزشی و کمک درسی، نشریات و سی دی های مورد تایید وزارت ارشاد، در مرکز جوانان هلال احمر استان قم فعالیت دارد.

وی افزود: کتابخانه باقرالعلوم هلال احمر شامل بخش های مختلف از جمله مخزن کتاب، سالن مطالعه، بانک اطلاعات CD، کتب درسی و آرشیو مجلات و نشریات می باشد. و مخزن کتاب، در برگیرنده ۱۴۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف می باشد که شامل؛ کلیات، روانشناسی، منطق و فلسفه، مذهب و ادیان، اخلاق، علوم اجتماعی، زبان، علوم کاربردی، علوم عملی و پزشکی، هنر، ادبیات، داستان و رمان های ایرانی و خارجی، تاریخ و جغرافی، همچنین کتب مرجع می باشد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: شیوه جستجوی کتاب هم به صورت دستی و هم به صورت رایانه ای و از طریق برنامه  "نمایه" است که مراجعه کننده می تواند کتاب مورد نظر خود را از طریق جستجو در عنوان، پدیدآور، موضوع و غیره ... انتخاب کند و در سالن مطالعه یا به صورت امانی از آن استفاده کند.


مصباحی بیان کرد: همچنین مخزن کتب درسی شامل ۱۳۲۰ جلد کتاب کمک درسی و تست های طبقه بندی شده می باشد، که مراجعین می توانند کتاب کمک درسی یا تست را به صورت امانی در سالن مطالعه کتابخانه استفاده نماید.


وی با اشاره به اینکه آرشیو مجلات و نشریات نیز شامل ۸۰۰ مجله صحافی شده و ۴۵ مجله و نشریه رایج و به روز می باشد که مراجعین می تواند از مجلات جاری نیز به صورت امانی استفاده نماید، گفت: بخش بانک اطلاعات CD نیز شامل ۳۶۷۵ حلقه CD, DVD، بازی و نرم افزار های متنوع ایرانی و خارجی می باشد. مراجعین می توانند به صورت اجاره ای در روزهای زوج خانم ها و روزهای فرد آقایان به این مرکز مراجعه کنند.


مصباحی با بیان اینکه سالن مطالعه کتابخانه شامل قفسه کتاب و قفسه مجلات به روز، رایانه مخصوص جستجوی کتاب جهت استفاده کاربر، ۱۱۴ صندلی  و ۳۰ میز می باشد افزود: مراجعین کتابخانه را مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس تشکیل می دهند. روزهای زوج مختص ورود خانم ها و روزهای فرد آقایان به کتابخانه مراجعه می کنند.


گفتنی است؛ کتابخانه هلال احمر قم در تمام فصول آماده ارائه خدمات به ویژه در ایام اوقات فراغت به عموم مردم و اعضای هلال احمر است.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی