مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جشنواره خورشید کرامت در قم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ با توجه به برگزاری جشنواره ملی خورشید کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه س در روز سیزده مرداد در قم جلسه هماهنگی با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، این جشنواره به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و مقارن با روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی به همت جمعیت هلال احمر قم و سازمان جوانان و چند مرکز دیگر از جمله آستان مقدس حضرت معصومه (س) و رادیو معارف برگزار می شود.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر و حجت الاسلام حسینعلی زاهدی معاون فرهنگی و امور استان‌‌های نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد، مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر قم به ارائه گزارشی از نحوه اجرا و هماهنگی، زمان و مکان برگزاری همایش خورشید کرامت پرداخت.

گفتنی است، مسابقه کتاب خوانی و عکاسی تلفن همراه نیز از برنامه های این جشنواره است که فرصت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا دهم مرداد تمدید شده است.

آخرین خبرها از برگزاری جشنواره ملی خورشید کرامت

مهم ترین محورهای این همایش کرامت انسانی و تکریم معلولان و انجام فعالیت های عام المنفعه می باشد و با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س)، سازمان جوانان هلال احمر، امور بین الملل حقوی بشر دوستانه هلال احمر و جامعه المصطفی و رادیو معارف و ...برگزار می شود.

همچنین همایش خورشید کرامت با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت الاسلام معزی نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر و ضیایی رئیس جمعیت هلال احمر و ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می شود.

اختتامیه و همایش این جشنواره به صورت مستقیم از رادیو معارف پخش می شود، مسابقه کتابخوانی و عکاسی با موضوع در سه حوزه تکریم و یاری رسانی به انسان های معلول و ناتوان، تکریم کارهای خوب و عام المنفعه و تکریم والدین، دوستان، کودکان و همسایگان و بخش ویژه عکس از حرم حضرت معصومه س است.
 
این گزارش می افزاید: تا امروز بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و جوانان در سراسر کشور تا دهم مرداد ماه فرصت دارند مطالب خود را ارسال مطالب کنند؛ علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی، باید ابتدا به سایت جمعیت هلال احمر به نشانی qom.rcs.ir مراجعه کرده و پس از دریافت و مطالعه کتاب فاطمه دوم که در ارتباط با شخصیت حضرت معصومه(س) است، پاسخ سؤالات را به صورت یک عدد 20 رقمی به سامانه پیامکی 30007008008185 ارسال کنند.

 علاقه مندان می توانند عکس های خود را که حداکثر 10 قطعه و بر اساس آیین نامه تا دهم مرداد ماه از طریق نمر افزار تلگرام khorshideqom@ و یا به آدرس ایمیل khorshid.qom@gmail.com ارسال نمایند.

آثار رسیده به جشنواره توسط داوران مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و ۴۰ میلیون ریال جایزه به برگزیدگان جشنواره خورشید کرامت اعطا خواهد شد.

 به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی به قید قرعه نفری ۱۵۰ هزار تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود و در بخش مسابقه عکس موبایلی به نفر اول ۶۰۰ هزار تومان، به نفر دوم ۵۰۰ هزار تومان، به نفر سوم ۴۰۰ هزار تومان و به نفرات چهارم، پنجم، ششم و هفتم نفری ۲۵۰ هزار تومان به عنوان جایزه اعطا خواهد شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی