مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


 

گردهمایی دبیران و اعضای فعال کانون های دانشجویی هلال احمر به مناسبت اوقات فراغت تابستان "طرح رویش" در مرکز امور جوانان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این جلسه با هدف شناخت اعضای مجمع دانشجویی و مسئولین کمیته ها و کارگاه های آموزشی تابستان و نحوه ی همکاری برای جذب دانشجویان نخبه جدیدالورود برگزار شد.


بر اساس این گزارش، درابتدای جلسه کارشناس مسول کانون های دانشجویی ضمن ارائه گزارشی در مورد فعالیت های کانون دانشجویی، انتخابات شورای اجرایی استانی کانون های دانشجویی به معرفی اعضای اصلی شورا پرداخت.

در ادامه این جلسه کلیپی از فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر در سال تحصیلی گذشته پخش شد، و هر یک از اعضاء شورا با توجه به مسئولیت خود، به مدت ده دقیقه در زمینه فعالیت کمیته های تحت نظارت و فعالیت های آتی مباحثی را با کلیپی از رزومه فعالیتی خود ارائه کردند.


الهام قنبری به عنوان دبیر شورا و مسئول کمیته امدادی در زمینه برگزاری کلاس های امدادی مقدماتی در سال گذشته در دانشگاه ها و برگزاری دوره تکمیلی امداد در تابستان و مسابقات رفاقت مهر در آیتم های چادر زنی و کمک های اولیه، توضیحاتی ارائه کرد.


پیربالایی نایب دبیر و مسئول تحقیق و پژوهش و چند رسانه ای، نیز در مورد لزوم تشکیل تیم تحقیقاتی، پژوهشی از اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر و جمع بندی اطلاعات فعالیت های اجرایی و نحوه ارزیابی آنها تمباحثی را مطرح کرد.


و محمد نژاد عضو شوراء و مسئول کمیته جذب و سازماندهی کانون دانشجویی قم، در مورد سامانه جامع عضویت و طرح جذب نو دانشجویان (این طرح باهدف جذب و سازمان دهی دانش آموزان فارغ التحصیل که سابقه فعالیت فرهنگی خوبی دارند و در سال جدید در دانشگاه های سراسر استان قبول شدند می باشد.)


همچنین حاجی خدادادی عضو شورا و مسئول کمیته بشردوستانه کانون های دانشجویی قم؛ در زمینه فعالیت های گسترده بشردوستانه درسال گذشته همچون بازدید از مراکز بهزیستی و دلجویی توسط اعضاء و برگزاری طرح حیات دوباره، طرح اهدا خون، گلریزان و جمع آوری کمک ها در مناسبت های مختلف، از جمله طرح فرشتگان مهر و جشنواره ملی خورشید کرامت که به مناسبت میلاد حضرت معصومه و روز جهانی حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی برگزار می شود مطالبی را عنوان کرد.


در نهایت اکبری عضو شورا و مسئول کمیته علمی فرهنگی ورزشی کانون های دانشجویی قم، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی و المپیاد ورزشی  در مورد نحو ه ی جذب اعضای نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی