مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

آمادگی و فعالیت های فرهنگی خودجوش دختران دادرس قم در چهارمین دوره مسابقات کشوری المپیاد آماده

فعالیت های دانش آموزان آماده در روزهای سخت قم منجر به کسب مدال طلای رشته حمل مصدوم و رتبه های برتر در مسابقات جانبی چهارمین دوره مسابقات کشوری المپیاد آماده شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دادرسان دختر استان قم که برای شرکت در چهارمین دوره مسابقات کشوری المپیاد آماده عازم اردوگاه مهر بندر انزلی شده بودند با کسب  خوشرنگترین مدال در رشته حمل مصدوم به کار خود پایان دادند.


بر اساس این گزارش، دانش آموزان آماده در روزهای سخت قم، با مشارکت فعالانه در برنامه های فرهنگی و مسابقات جنبی و برگزاری برنامه های عبادی همچون دعای عهد، توسل و تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و اهدای بسته های حاوی پیام فرهنگی و شکلات در این روز مبارک، همچنین همکاری در پاکسازی اردوگاه به صورت خودجوش در این دوره از رقابت ها خوش درخشیدند.


در روز پایانی این دوره از مسابقات کشوری دادرسان منظم و آماده قم در مراسم اختتامیه با دریافت نشان طلای رشته حمل مصدوم در بخش اصلی، و کسب رتبه برتر مسابقه تیمی طناب کشی در گروه الف، و همچنین به دست آوردن رتبه های برتر در مسابقات اوتللو و شب فرهنگی به کار خود خاتمه داد.

گفتنی است، در حاشیه این مسابقات زهرا سادات میر احمدی نیز بعنوان بشردوست ترین عضو استان قم انتخاب شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی