مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اجرای طرح شوق رویش با برگزاری کلاس های آموزشی نقاشی و خوشنویسی در قم
معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان با عنوان شوق رویش تا پایان تابستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد مصباحی اظهار کرد: در طرح اوقات فراغت 32 رشته آموزشی در حیطه‌های مختلف فنی و حرفه‌ای، فرهنگی و هنری، ورزشی و تفریحی برای دختران و پسران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ایام با محورقرار دادن غنی سازی اوقات فراغت کلاس های آموزشی و برنامه های مختلفی را برگزار شده است، که این برنامه های در بخش های مختلف هنری مورد استقبال جوانان و نوجوانان و حتی کودکان قرار گرفته است.

 

مصباحی ادامه داد: برگزاری کلاس طراحی و نقاشی در سبک ها مختلف و نقاشی کودکان، به همراه دوره های آموزشی خوشنویسی از جمله برنامه هایی است که در ایام اوقات فراغت در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار می شود.

 

معاون امور جوانان هلال احمر قم با تأکید بر اینکه در این کلاس ها از مربیان با تجربه استفاده شده است، اضافه کرد: علاقمندان شرکت در این کلاس های علاوه بر فصل تابستان می توانند در تمام ایام سال با حضور در این مرکز در این دوره های آمورشی هنری شرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: شرکت جوانان در برنامه‌های متنوع علمی، آموزشی و فرهنگی و هنری می تواند به عنوان مانع و راهی برای پیشگیری از ورود این نسل به آسیب‌های اجتماعی شود، که یان مهم یکی از اهداف جمعیت هلال احمر در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت و شوق رویش است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی