مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

گرامیداشت عید قربان در کانون غنچه های هلال احمر قم

سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ق.ظ
مراسم جشن و برنامه های متنوع عید بزرگ بندگی توسط اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت عید سعید قربان، جشنی با حضور اعضای مهدکودک "سلاله" حوزه معصومیه و مهدکودک ملائک۲ وابسته به بیمارستان الزهرا (س) برگزار شد.

 در این جشن غنچه های هلال احمر ضمن اجرای سرود و همخوانی با دکلمه اشعار زیبا و همچنین برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع عید قربان، این روز بزرگ را جشن گرفتند.

در ادامه جشن بزرگ روز بندگی، مربی مهدکودک قصه زندگی حضرت ابراهیم و قربانی کردن فرزندش را برای غنچه های هلال به زبان کودکانه تفسیر کرد و به معرفی مقام و دلایل اهمیت این روز پرداخت.

در بخش دیگری از این مراسم، غنچه های هلال کاردستی های متنوعی را به همین موضوع ساختند و در پایان کودکان با بادکنک و شکلات پذیرایی شدند.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی