مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
اعضای کانون دانشجویی استان قم در دهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد که در مرکز همایشهای بین المللی رازی برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جمعی از اعضای کانون دانشجویی و مربیان حوزه پیشگیری از اعتیاد مرکز امور جوانان استان قم، در سمینار تقدیر از برترین مقالات دهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، دهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد توسط مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مرکز تحقیقات سوء مصرف و وابستگی به مواد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در شهریور ماه سال جاری در «مرکز همایشهای بین المللی رازی» دانشگاه علوم پزشکی ایران،با حضور جمعی از اندیشمندان، پژوهشگران و مسئولان کشور و منطقه برگزار شد.

 
پیش از برگزاری این همایش، دانشجویان می توانستند با ارائه مقالات علمی در محورهای گنگره با ابعاد شناختی اعتیاد، در موضوعات؛ اختلالات همراه روانپزشکی در اعتیاد، ارزیابی آزمایشگاهی و سنجش مواد محرک، اعتیاد در گروههای خاص، اعتیاد در زنان، کودکان و نوجوانان، بیولوژی اعتیاد،
اعتیاد و ابعاد فرهنگی و مسائل اجتماعی، قانونی؛ پیشگیری و درمان و بازتوانی در اعتیاد، رفتارهای اعتیادی، سیاستها و برنامه ها در کاهش تقاضا و  کاهش آسیب، پرستاری و مددکاری در اعتیاد، پژوهش در اعتیاد و اپیدمیولوژی مصرف مواد و... و ارسال آن به دبیرخانه دهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد، در این سمینار شرکت نمایند.

گفتنی است، بیش از این دوره های متعددی در زمینه آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه تربیت مربی و آگاهی بخشی اعضا در حوزه جوانان هلال احمر قم برگزار شده است.













  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی