مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

فعالیت های غنچه های هلال احمر قم در عید غدیر

سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ق.ظ

همزمان با جشن بزرگ آغاز ولایت حضرت علی علیه السلام اعضای کانون های غنچه های هلال احمر قم با برگزاری مراسم جشن این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت عید غدیر خم و عید ولایت شیعیان، اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهدکودک "سلاله" حوزه معصومیه در جشن جانشینی حضرت علی (ع) شرکت کردند و به شادی و نشاط پرداختند.

در این مراسم جشن، مربیان مهدکودک درباره واقعه غدیر و واگذاری رسالت توسط حضرت محمد (ص) به حضرت علی (ع) و انتخاب ایشان بعنوان ولی و وصی خود، مطالبی را به بیان کودکانه در اختیار غنچه های هلال احمر قرار دادند.

همچنین اعضای کانون غنچه های مهدکودک ملائک ۲ نیز با ابتکار سلیقه خود کاردستی های زیبایی در قالب کارت تبریک ساختند و عید غدیر را با اجرای سرودی در وصف این واقعه بزرگ جشن گرفتند.

در پایان نیز از همه شرکت کنندگان با اهدا هدایایی به رسم یادبود و شیرینی پذیرایی شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی