مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در آستانه سال تحصیلی جدید، نشست معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با مسولین امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص فعالیتهای کانون هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در آستانه آغاز سال تحصیلی و با توجه به ضرورت برنامه های مختلف در خصوص برگزاری فراخوان عضویت در دانشگاه ها، نشستی با حضور معاون امور جوانان و کارشناس دانشجویی هلال احمر و مسول امور فرهنگی در دانشگاه در دفتر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

در این جلسه محمد مصباحی به تشریح فعالیت های معاونت امور جوانان به خصوص کانون های دانشجویی پرداخت.

در ادامه این نشست صمیمانه، فعالیت کانون دانشجویی در سال گذشته مطرح و مورد بررسی قرار گرفت، و در زمینه هماهنگی و پیش بینی برنامه های آتی کانون تبادل نضر صورت گرفت.

با توجه به ضرورت فراخوان عضویت مقرر گردید در جشن جدید الورودها چادر جوانان هلال احمر جهت فراخوان عضویت از دانشجویان تازه وارد، برگزار شده و برگزاری کارگاه های هنری در دانشگاه و همچنین تهیه تفاهم نامه همکاری فی مابین جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص فعالیتهای فرهنگی در دانشگاه مورد بررسی قرار بگیرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۱)

  • ساعت دخترانه
  • سلام آقای مصباحی وب بسیار زیبایی دارید دست مریزاد به شما زحمتکشان هلال احمر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی