مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


اردوی شوق رویش با هدف تشویق و ترغیب اعضای کانون جوانان خواهران و ایجاد روحیه همدلی در فضایی سالم و با نشاط برای جوانان درروزهای پایانی شهریور ماه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ معاونت امور جوانان قم با برگزاری برنامه های اردویی نشاط و امید در نیمه دوم شهریور ماه در شهر دستجرد دهکده سلامتی صبا قم به غنی سازی اوقات فراغت جوانان فعال عضو هلال احمر پرداخت.

در همین راستا جمعی از اعضای فعال کانون جوانان با برنامه ریزی وِیژه ای از برنامه های فرهنگی ،آموزشی و تفریحی این اردوها بهرمند شدند.

برگزاری کارگاه باز آموزی امداد و کمک های اولیه و مسابقه ورزشی و کارگاه آموزشی از برنامه های اجرا شده در این اردو به شمار می رود.

اجرای مسابقات ورزشی دارت و برنامه قایق سواری در دریاچه دهکده صبا از دیگر برنامه های شاد و مفرح اردوی شوق رویش بود که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

و همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی توزیع کتاب و بروشور و برپایی نماز جماعت از برنامه های آموزشی و فرهنگی این اردو بود.

تهیه و طبخ غذا با همت و مشارکت اعضا از دیگر فعالیت های این اردوی آموزشی فرهنگی و تفریحی بود.

گفتنی است؛ در پایان اردو از منتخبین برتر  مسابقات با اهدای جوایز تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی