مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اجرای طرح "مرهم دل" در قالب بازدید و سرکشی از مرکز نگهداری توان یابان ذهنی قم
به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، جمعی از اعضای کانون جوانان خواهران به مرکز نگهداری معلولین ذهنی موسسه خیریه حضرت ابن الرضا(ع) رفته و از آنان  عیادت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جمعی از اعضای کانون جوانان خواهران  استان، از موسسه خیریه حضرت ابن الرضا(ع) استان قم بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجموعه قرار گرفتند.

جوانان هلال احمر در این دیدار به مرکز نگهداری معلولین ذهنی شهر قم رفتند؛ در مرکز توان یابان ذهنی به صورت شبانه روز حضور دارد، و محلی برای نگهداری دختران و زنان بالای 15سال است و برخی از آموزش های خاص را در این مکان دریافت می کنند.


یکی از پرستاران مرکز معلولین ذهنی موسسه ابن الرضا علیه السلام، در خصوص علت معلولیت ذهنی کودکان این مرکز، گفت: دلایل مختلفی از جمله آسیب دیدگی مادر در زمان بارداری، ضربه به سر نوزاد، ازدواج های فامیلی و ... باعث معلولیت ذهنی در کودکان می شود.


در این برنامه، اعضای جوان ضمن بازدید از معلولین پوشاک و هدایایی نیز تهیه کرده بودند که به توان یابان اهدا شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی