مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

برگزاری کارگاه‏‏ های آموزشی پیشگیری از اعتیاد پرسنل جمعیت هلال احمر استان قم در مرکز امور جوانان


معاونت امور جوانان به عنوان نماینده جمعیت هلال ‏احمر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر میزبان کارگاه‏‏ های آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه پرسنل شاغل در جمعیت هلال‏ احمر استان  قم شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال ‏احمر استان قم؛ مدیرعامل جمعیت هلال‏ احمر استان قم از برگزاری کارگاه‏ آموزشی پیشگیری از اعتیاد در سه نوبت با حضور پرسنل شاغل در جمعیت هلال ‏احمر استان خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به آسیب‏های اجتماعی و ضرورت برنامه‏ ریزی جهت کنترل و پیشگیری‏ های لازم برای کاهش 25 درصدی نرخ شیوع اعتیاد کارگاه‏های آموزشی پیشگیری از اعتیاد با عنوان «مواد مخدر و پیامدهای سوء آن» ویژه پرسنل در معاونت امور جوانان برگزار شد.


دکتر محمد گل‏فشان با اشاره به اینکه این کارگاه در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در حال برگزاری است، گفت: این دوره به منظور بهره‏ مندی کلیه پرسنل شاغل و با هدف فرهنگ‏سازی در جامعه جهت پیشگیری از اعتیاد اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی 6 ساعته با همت معاونت امور جوانان که به عنوان نماینده جمعیت هلال ‏احمر در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، در سه نوبت در زمان ‏های متفاوت به جهت استفاده بهینه کلیه پرسنل از این آموزش‏ های ضروری برنامه ‏ریزی شده است.


گفتنی است، اولین دوره آموزشی با حضور 39 نفر از پرسنل در مرکز امور جوانان برگزار شده است و نوبت دوم دوره آموزشی با حضور 40 نفر از کارکنان روز هفتم مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی