مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
 
در سال تحصیلی جدید و به مناسبت آغاز فعالیت های کانون های غنچه های هلال احمر استان قم، در مراسم جشنی که به همین منظور ترتیب داده شده بود ضمن خیر مقدم به کودکان جدیدالورود که به تازگی با هلال احمر آشنا شدند، نونهالان برای اولین بار لباس های غنچه های هلال را بر تن کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با آغاز ماه مهر و بازگشایی مهدهای کودک ها جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر از پیش دبستانی های غزل و سنا کوچولو و اندیشه شروع سال تحصیلی را با اجرای سرود و نمایش به نوآموزان جدید خوش آمد گفتند، و کودکان رسما به عضویت سازمان جوانان هلال احمر در آمدند.

در این مراسم ورود نونهالان با اهدا گل و پوشش کاور هلال احمر و برگزاری همخوانی، نمایش و جشن عضویت در خانواده جمعیت هلال احمر به آنها تبریک گفته شد.

با توجه به این که دروازه ورودی اعضا به سازمان جوانان کانون غنچه های هلال احمر می باشد، نوآموزان پس از عضویت در هلال احمر با مفاهیمی همچون مهربانی، دوستی، صلح و همدلی به زبان کودکانه آشنا شده و خود را برای خدمت مفید و موثر در آینده آماده می نمایند.

در این مراسم  غنچه های هلال احمر با اجرای کار گروهی و با قصه خوانی و نقاشی و… و با گذر از طاق نصرت و قرآن کریم و دریافت شاخه گل در پوشش هلال احمر سال تحصیلی جدید را در روزی خاطره انگیز را با گرفتن عکس های یادگاری آغاز کردند.

آشنایی غنچه های هلال با مرکز ضربان زندگی در روز جهانی قلب

به مناسبت روز جهانی قلب، جمعی از اعضای مهدکودک ملائک۲ در مسابقه نقاشی با همین موضوع کردند و مربیان با تصاویر رنگی، در زمینه فعالیت و اهمیت دستگاه قلب در بدن انسان و عملکرد آن در اکسیژن رسانی به اعضای دیگر مثل مغز، دست و پا، ارگان های داخلی اطلاعاتی را به زبان ساده به کودکان ارائه کردند.

همچنین در ادامه این کارگاه آموزشی غنچه های هلال، کاردستی های زیبایی به شکل قلب و نشان هلال احمر ساختند و کاردستی ها را دریک تابلو و در کنار هم نصب کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی