مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


پرسنل و اعضای کانون جوانان قم در هفته دفاع مقدس مزار شهدا را عطرافشانی کردند

به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از اعضای کانون جوانان و پرسنل جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در مزار شهدای علی بن جعفر(ع) با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اعضای کانون جوانان هلال احمر استان قم با حضور در مزار شهدای علی بن جعفر(ع) ضمن عطرافشانی قبور پاک شهدا، با آرمان‌های شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد کردند.


در این مراسم که با حضور یکی از جانبازان دفاع مقدس برگزار شد، اعضا ضمن بازدید از منزل شهید شفیعی بر سر مزار این شهید در گلزار شهدای قم حاضر شده و ضمن غبارروبی و عطر افشانی با شهدا تجدید میثاق کردند، و در ادامه از خاطره گویی یکی از جانباران جنگ تحمیلی و یادآوری روزهای حماسه و ایثارگری شهدا بهره مند شدند.


گفتنی است، پیکر شهید محمدرضا شفیعی پس از شانزده سال سالم به وطن بازگشت و در سال 81 در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی