مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه بین اعضای فعال کانون دانشجویی  در خصوص روند بهبود فعالیت های کانون های دانشجویی و برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت‌های جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این جلسه با حضور معاونت امور جوانان، کارشناس کانون های دانشجویی هلال احمر و جمعی از اعضای فعال کانون های دانشجویی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مسئول کارشناس کانون دانشجویی در مورد مراحل اجرای فعالیت کانون ها توضیحاتی ارائه کرد و گفت: اولین مرحله فراخوان عضویت که در آن اعضای کانون ها با برپایی چادر های فراخوان عضویت با هدف آشناسازی افراد با هلال احمر و فعالیت هایی که در هلال احمر انجام می شود اقدام به جذب افراد جدید می کنند.

محمد  قادری تصریح کرد: در مرحله دوم برگزاری کارگاه آشنایی با نهضت صلیب سرخ و هلال احمر برای دانشجویان جدیدالورود است.

وی ابراز داشت: مرحله سوم ثبت نام در سامانه جامع عضویت که با انجام این کار اعضاء خود را در برابر حوادث بیمه می کنند و در نهایت، برگزاری جلسات بین اعضا برای بهبود روند انجام فعالیت های کانون دانشجویی است.

کارشناس کانون دانشجویی قم در ادامه به تشریح وظایف دبیران هر کانون که ملزم به انجام آن هستند اشاره کرد و افزود: تکمیل فرم اطلاعات اعضاء در فایل اکسل تا پایان مهرماه و تحویل آن به مسئول کارشناس دانشجویی، ارائه برنامه  حضور مستمر اعضا دراتاق کانون ها در دانشگاه ها تا پایان مهرماه به مسئول کارشناس دانشجویی و شناسایی اعضای نخبه دانشگاه ها و ارائه فرم مشخصات اعضای نخبه تا 10آبان ماه از برنامه های نتدوین شده برای دبیران کانون ها می باشد.

وی با اشاره به نکات حائز اهمیت در فعالیت کانون ها بیان کرد: برنامه هایی که کانون های هر دانشگاه  انجام می دهند، خبر و عکس ها و اعضای مشارکت کننده را منتشر کنید و برای یک برنامه بزرگ و برنامه ریزی شده ای در هر ترم در دانشگاه ها آماده باشید.

در ادامه جلسه معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بر جذب دانشجویان جدیدالورود و تداوم انجام فعالیت های کانون دانشجویی تاکید کرده و اظهار کرد: با انتشار اخبار و تصاویر مربوط به انجام فعالیت هایشان در گروه های مجازی در روند سریع  ارائه خبر فعالیت ها کوشا باشید.

مصباحی با اشاره به اهمیت عضویت به ثبت نام در سامانه جامع عضویت اشاره کردند و گفت: دانشجویان با تکمیل ثبت نام می توانند از مزایایی همچون بیمه در فعالیت ها استفاده کنند.
گفتنی است، در پایان این جلسه، اعضا در نمازخانه گردهم آمده و در قالب کمیته های جذب و سازماندهی، بشردوستانه، امدادی، فرهنگی علمی، ورزشی و تحقیق و پژوهش که از قبل تشکیل شده بود به تشریح فعالیت ها و بحث و تبادل اطلاعات در خصوص فعالیت های خود پرداختند.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی