مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جوانان و غنچه های هلال احمر قم به پیشواز ماه محرم رفتند

با سیاه پوشی مرکز امور جوانان قم و حضور پرشور غنچه های هلال احمر در مراسم عزاداری حضرت سیدشهدا علیه السلام بار دیگر رنگ و بوی محرم در کانون های هلال احمر پیچید.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش که همه ساله بر عظمت و جلال آن افزوده می شود، حال و هوای جوانان هیات حضرت علی اکبر و علی اصغر (علیهما السلام) هلال احمر قم نیز رنگ و بوی عزا می گیرد.


مرکز امور جوانان هلال احمر قم به عنوان پایگاه اصلی این عزاداری ها، همچون سنوات پیش در آغاز ماه محرم با سیاه پوشی توسط اعضای جوان آماده برپایی مراسم عزا شد.


در این مراسم که هرسال توسط اعضای کانون های جوانان در استقبال ماه محرم و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا در هیت حضرت علی اکبر علیه السلام انجام می شود، جمعی از جوانان اقدام به افراشتن پرچم های سیاه بر سردر وردی و نمازخانه و فضای مرکز می کنند.که امسال این برنامه در مهدهای کودک استان نیز، توسط اعضای هیت حضرت علی اصغر علیه السلام و غنچه های هلال احمر صورت پذیرفت.

بر این اساس، امسال در آغاز آیین های عزاداری، اعضای کانون غنچه های هلال احمر قم با برپایی مراسم های سینه زنی و مرثیه خوانی با هدف ترویج فرهنگ حسینی و گرامیداشت یاد شهدای کربلا، اقدام به سیاه پوشی و حضور در مراسم اقامه عزای سید شهدا علیه السلام کردند.


  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی