مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با روز جهانی سالمندان در قم صورت گرفت؛

هدیه گل و لبخند غنچه های هلال احمر قم در مراسم دیدار و تکریم سالمندان 

غنچه های هلال احمر مهد ملائک 2 قم همزمان با روز جهانی سالمندان با هدف تکریم انسان های فراموش شده به دیدار سالمندان رفتند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت روز جهانی سالمندان، اعضای مهدکودک ملائک ۲، با هماهنگی معاونت امور جوانان و با در دست داشتن گلدان های گل و بسته های شیر به دیدار سالمندان مرکز فاطمیه رفتند.


در این دیدار به یادماندنی، نونهالان عضو هلال احمر و ضمن ارتباط گرم و صمیمی بسته های شیر و گلدان ها را به سالمندان هدیه کردند و در مقابل مددجویان سالمند این آسایشگاه نیز ضمن ابراز محبت به کودکان غنچه ها را در آغوش گرفتند.

در این بازدید که به مناسبت روز جهانی سالمندان برگزار شد، غنچه های هلال احمر با ایجاد فضایی شاد و سرشار از مهر با اجرای برنامه های متنوع همچون نمایش و همخوانی در محیط آسایشگاه، ضمن تکریم سالمندان، تکریم و احترام به والدین و بزرگترها را آموختند.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی