مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم مدیرعامل و معاونین  جمعیت هلال احمر استان قم در آخرین روز از هفته ناجا با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم با سردار مجتبایی دیدار کردند.

سردار مجتبایی در این دیدار ضمن تسلیت ایام محرم الحرام و گرامیداشت هفته ناجا، اظهارداشت: هلال احمر یکی از سازمان های مهم کشور محسوب می شود که روابط کاری بسیار خوبی با پلیس دارد.

وی گفت: در قم ارتباط نیروی انتظامی با هلال احمر در چارچوب اداری خلاصه نمی شود و دیدگاهی فراسازمانی برای خدمت به مردم دارند که برگرفته از ایمان، اعتقاد و دلسوزی در جهت خدمت رسانی به مردم قم و زائران کریمه اهل بیت(س) صورت می گیرد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: روابط کاری خیلی خوبی بین فرماندهی انتظامی استان قم و هلال احمر استان وجود دارد و این رابطه به کار پلیس در اجرای مأموریت ها سرعت می بخشد.

وی تاکید کرد: برای کاهش جرائم و برخی از مشکلات در جامعه باید این همکاری ها توسعه بیابد.

سردار مجتبایی با تاکید بر اینکه مردمی بودن نظام با حضور جوانان در هلال احمر تبلور پیدا کرده است، افزود: از همه کسانی که در هلال احمر قم اعم از کارکنان و داوطلبان که باعث افتخار کشور هستند قدردانی می کنم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم نیز ضمن قدردانی از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان، گفت: امنیت استان قم مرهون زحمات شبانه روزی پلیس است.

دکتر گلفشان با یادآوری تلاش دو مجموعه در ایام نوروز 95، تصریح کرد: در بحث های درمانی، امدادی و امنیتی بحمدالله استان تعاملات و همکاری خوبی بین دستگاه ها بخصوص پلیس قم شاهد بودیم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی