مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اهدای ۳۰۰ جلد کتاب به کتابخانه های روستای قم

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲ ب.ظ



معاونت امور جوانان قم از اهدا 300 جلد کتاب به عنوان همیار فرهنگی کاروان سلامت به روستاهای توابع بخش کهک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید کاروان سلامت به روستاهای ویریج، خاوه و فردو از توابع بخش کهک قم با هدف ارایه خدمات متنوع اعزام شد.
از سوی معاونت امور جوانان قم ۳۰۰ جلد کتاب در کاروان سلامت توزیع شد. این کتاب ها شامل موضوعات مختلف از جمله؛ اهدا کتاب های کمک درسی به مدارس و مذهبی، علمی، ورزشی و رمان بوده است.

پایش سلامت با موضوع ویزیت رایگان، تست قند خون و تست فشار خون، ارائه آموزش‌های امداد و کمک‌های اولیه، توزیع لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند در قالب طرح ارمغان مهر، توزیع سبدهای کالایی بین خانواده‌های نیازمند، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم، اهدای ۳۰۰ جلد کتاب به کتابخانه مساجد و مدارس، غبارروبی و سیاه پوش کردن مساجد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از جمله اقداماتی است که در قالب این کاروان انجام خواهد شد.

همچنین برنامه‌های دیگری از جمله توزیع کتاب امداد و کمک‌های اولیه به صورت خانه به خانه و ارائه آموزش‌های ویژه سالمندان روستا به مناسبت روز جهانی سالمند و افتتاح خانه هلال در روستاهای محل حضور تدارک دیده شده که توسط پزشکان و پیراپزشکان داوطلب، اعضا، مربیان جمعیت هلال احمر در کاروان سلامت به اجرا در آمد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی