مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری فراخوان عضویت در دانشگاه های حضرت معصومه (س) و آزاد اسلامی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این طرح به همت اعضاء فعال کانون دانشجویی حضرت معصومه (س) و آزاد اسلامی و به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید از روز شنبه ۱۷ مهر ماه در دانشگاه حضرت معصومه آغاز شد.

محمد مصباحی گفت: دراین طرح  ضمن آشنایی اعضاء با فعالیت های هلال احمر، با فراهم کردن بسترمناسب برای همکاری های علمی وامدادی دربین دانشجویان فرهنگ نو دوستی با پیش بینی برنامه های بشردوستانه وامدادی دردانشگاه ها ترویج داده می شود.

طی برگزاری این طرح، با توزیع فرم عضویت کانون هلال احمر، افراد علاقمند برای حضور در هلال احمر و انجام فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه به عضویت کانون دانشجویی در می آیند.

هدف از برگزاری این طرح آشنایی دانشجویان جدیدالورود با فعالیت های کانون هلال احمر،  همکاری اعضاء با مسئولین دانشگاه در روند ثبت نام بهتر دانشجویان جدید واتحاد شوروانگیزه بین اعضا دانشجو در آغاز ترم جدید می باشد.

همچنین در فراخوان عضویت ویژه دانشجویان جدیدالورود، سنجش فشار و قند خون افراد مراجعه کننده، از دیگر برنامه های این طرح می باشد.

گفتنی است، این طرح تا روز دوشنبه ۲۰مهرماه ادامه خواهد داشت
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی