مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری ایستگاه سلامت وایستگاه صلواتی و فراخوان عضویت در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر با شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اطهار کرد: این طرح به همت اعضاء فعال کانون دانشجویی هلال احمر و به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید از روز دوشنبه ۱۲ مهر ماه در دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این طرح  ضمن آشنایی اعضاء با فعالیت های هلال احمر، با فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری های علمی و امدادی در بین دانشجویان فرهنگ نوعدوستی با پیش بینی برنامه های بشردوستانه و امدادی در دانشگاه ها ترویج می شود.

معاون امور جوانان هلال احمر گفت: طی برگزاری این طرح، بسته کتابچه حاوی؛ گزیده بیانات رهبر فرزانه انقلاب درجمع دانشجویان، فرم عضویت کانون هلال احمر، لوح فشرده حاوی آموزش های امدادی نشریه ای ماه سرخ با هدف معرفی فعالیت های کانون هلال احمر دانشگاه به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ها و آشنایی با اهداف و فعالیت ها و طرح های انجام شده هلال احمر توزیع می شود.

مصباحی افزود: در اجرای این طرح، افراد علاقمند برای حضور در هلال احمر و انجام فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه به عضویت کانون دانشجویی دعوت و پذیرفته می شوند، همچنین سنجش فشار و قند خون برای افراد مراجعه کننده، از دیگر برنامه های این طرح می باشد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این طرح، آشنایی دانشجویان جدیدالورود با فعالیت های کانون هلال احمر است اضافه کرد: همکاری اعضاء با مسئولین دانشگاه در روند ثبت نام بهتر دانشجویان جدید و اتحاد، شور و انگیزه بین اعضا دانشجو در آغاز ترم جدید از دیگر موارد مورد هدف در اجرا یاین طرح است.

گفتنی است، این طرح تا روز یکشنبه ۱۸مهرماه ادامه خواهد داشت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی