مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلوه های ارادت حسینی جوانان هلال احمر در قالب هیات پیروان حضرت علی اکبر علیه اسلام در قم

جوانان قمی با حضور در مراسم عزاداری هیئت حضرت علی اکبر(ع) جوانان به‌ عنوان خادمان نهضت حسینی، فعالیت در پایگاه درمانی صلواتی سید الشهدا (ع) و اقامه نماز و برپایی نمایشگاه عکس حضور شایسته‌ای را رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از حضور پر شکوه جوانان هلال احمر در ایام دهه ی محرم خبر داد و افزود: در این ایام جوانان پرتلاش به عنوان خادم نهضت حسینی ضمن برپایی مراسم عزاداری با خدمت در پایگاه درمانی صلواتی سیدالشهدا(ع) و تنظیم نماز ظهر عاشورا و تاسوعای حسینی حضور پرشوری را رقم زدند.

وی تصریح کرد: مراسم پرشور عزاداری خواهران و دسته هیئت حضرت علی اکبر(ع) جوانان هلال احمر قم در هشتم محرم طبق سنوات قبل برگزار شد و در این روز جوانان هلال احمر با حضور در مراسم توسل و زیارت عاشورا و حرکت دسته عزاداری به سوی حرم مطهر بانوی کرامت و عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ارادت خود به اهلبیت(ع) اعلام کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: جمعی از جوانان نیز با حضور در پوشش امدادی  در دسته عزاداری نوجوانان شهر جعفریه و در مصلای این شهر، در سوگواره احلی من العسل که توسط آموزش و پرورش برگزار شده بود شرکت کردند.

مصباحی گفت: جمعی از اعضای حوزه جوانان استان نیز در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی در اقدامی داوطلبانه ضمن همکاری با درمانگاه صلواتی حضرت سید الشهدا علیه السلام، و برپایی نمایشگاه عکس اربعین به عنوان خادمان نماز در برگزاری نماز پرشکوه این دو روز ارایه خدمت کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی