مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
دومین مرحله اجرای طرح دست‌های مهربان از جمله برنامه‌های حوزه جوانان هلال احمر برای هفته ملی کودک بود که طی آن کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به کودکان کم برخودار هدیه دادند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ همزمان با روز جهانی کودک اجرای دومین مرحله طرح دست‌های مهربان که در راستای آن کودکان اسباب بازی‌های سالم خود را به کودکان کم برخوردار هدیه دادند از جمله برنامه های هفته کودک بود.


اعضای کانون غنچه های هلال از مهد کودک های؛ جوانه ها، ملائک۱، ملائک۲، نورا، آینده سازان، کیمیا، دنیای کودک، تابناک، سرزمین کودکی، ماهان و آل یاسین با حضور پرشور و جمع آوری اسباب بازی های خود و با هدف تقسیم مهربانی با کودکان کم برخوردار مناطق محروم و حاشیه شهر، اهدایای خود را به چادر های این طرح اهدا کردند.

گفتنی است، با اجرای طرح دست های مهربان در سال گذشته، اسباب بازی های جمع آوری شده در چند مرحله بین کودکان محروم در حاشیه شهر توزیع شد.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی