مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی





جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر با حضور در موزه "مرکز موضوعی احکام فقهی"، نمایشگاه تاریخ طبیعی و بوستان های قم، ضمن آشنایی با طبیعت وگیاهان در این موزه از بخش حیوانات تاکسیدرمی شده نظیر پرندگان، خزندگان، آبزیان و حیوانات وحشی بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ برگزاری اردوهایی ویژه غنچه های هلال احمر در قم با هماهنگی مدیران پیش دبستانی های تحت پوشش هلال احمر از مهدهای آینده سازان، ریحانه بهشتی، یاس نبی، حضرت محسن(ع)، سلاله، گلستان، مهرمادر، غزل، جوانه ها، سرزمین کودکی، پونه، آل یاسین، دنیای کودک، ستاره، مهرآفرین، ملائک ۱، ملائک ۲، کیمیا، درخشش، رضوان، ماهان، سناکوچولو. در هفته ملی کودک، محقق شد.

با توجه به اجرای طرح های متنوع ویژه غنچه ها در این هفته، این اردوهای یک روزه، با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید و در بین کودکان و آشنایی کودکان با حیوانات و آبزیان و گیاهان حیات وحش و ویژگی های موجودات تاکسی درمی شده و مناطق زندگی و نحوه تغذیه آنها برگزار شد.

سفر علمی به موزه تاریخ طبیعی حیوانات و اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی و برگزاری مسابقات و بازی های ورزشی از دیگر برنامه های مفرح این اردوها بود.

گفتنی است، هم اکنون معاونت امور جوانان استان قم 20 مرکز پیش دبستانی با بیش از  750 عضو غنچه هلال احمر را تحت پوشش فعالیت های خود قرار داده است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی